poniedziałek, 21 września 2015

Birthday Candy

Życie często mnie zaskakuje. Weekend miałam spędzić nad morzem. Z powodu niespodziewanego przeziębienia B., postanowiłam zrezygnować z wyjazdu. Nawet Sąsiadka rzuciła monetą i wyszło, żeby nie jechać. Pomyślałam wtedy, ale głupota... Następnego dnia dowiedziałam się, że Babcia trafiła do szpitala. W związku z tym, plany urodzinowe uległy diametralnej zmianie i urodziny przeszły niemal bez echa.
Echo było dziś, o czym za chwilę.



Bardzo lubię obdarowywać ludzi. Czymkolwiek. Wczoraj miałam zwyczajne urodziny. Dlatego pomyślałam o candy. Do wygrania śpiący bobasek w kolorze ecru, wydziergany przeze mnie wg wzoru StuffTheBody.

Zasady są następujące:

1. Zostaw komentarz pod tym postem i napisz dla mnie życzenia urodzinowe.

2. Zamieść na swoim blogu informację o candy ze zdjęciem.

3. Zostań obserwatorem mojego bloga.

4. Osoby, które nie maja bloga, a chcą wziąć udział w candy, proszę o pozostawienie maila w komentarzu.

5. Candy trwa do 30.09.2015. Losowanie odbędzie sie 1.10.2015.

Zapraszam wszystkich do wzięcia udziału!

 

  
Po południu dostałam jeszcze zaproszenie na gorące ciasto marchewkowe, prosto z piekarnika, od Kamili, które, jak się później okazało, musiałam sobie upiec! Pyszne nam wyszło!
Szkoda, ze urodziny ma się tylko raz w roku...

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Niech każdy dzień będzie spełnieniem,
a każde jutro dzisiejszym marzeniem...sto lat Kochana :*

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
KosmetykoweSzalenstwo pisze...

Wszystkiego Najlepszego :)
Biorę udział w Candy :)
Obserwuję jako: sylwia s
Banerek- http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

martyshkap pisze...

:)

Marzenia do spełnienia... pisze...

Ciągłego wiatru w żaglach,
energii rozpierającej,
pomysłów bez liku oblanych lukrem samorealizacji,
marzeń szalonych,
wiary w to, że wszystko można ...
optymizmu, którym można zarażać,
miłości, która każdą górę przeniesie ...
Sto lat kochana :*



Marzenia do spełnienia... pisze...

Yuppi!!!!:))