niedziela, 3 stycznia 2016

BB-8 pierwszy polski droid (szydełkowy)

Uległam.
Szaleństwu Star Wars uległam.
Obejrzawszy z B. osławioną najnowszą część, pozostaję pod wrażeniem dzielnego droida astromechanicznego BB-8.
B. pewnie by takiego chciał... Szydełkowego, na przykład.
Risercz w sieci zrobiwszy odkryłam, że, owszem, wzór jest, ale płatny, kit, że po francusku. No to swojego zrobiłam, bez wzoru, na oko, podglądając zdjęcia ahooka'migurumi. Tak oto pierwszy polski szydełkowy droid BB-8 powstał.
(risercz wykazał, że mój droid jest pierwszy:)
A żeby mu nie było smutno, dorobiłam R2D2, mniej więcej według tego wzoru. Niebawem dołączy do nich Chewbacca.
Niech Moc będzie z Wami!

2 komentarze:

Milla Michonne pisze...

Super jest! I świetna aranżacja :)
Jak wrażenia po filmie?

martyshkap pisze...

Nie jestem wielką fanką SW, obejrzałam go bardziej jako update postaci, żeby orientować się o czym mówi do mnie syn:-) imponujące krajobrazy Irlandii w koncowych scenach. Można obejrzeć.